2010. július 26., hétfő

Az első...

Halihó!

Puding vagyok egy csodaszép lógófülű törpenyúl kislány. Anya és Apa csinált nekem egy blogot, hogy megörökíthessük csíntalanságaimat.
Kezdetnek talán pár szót rólam. Március elején születtem. 4 hetesen kerültem Anyáékhoz, akik nagy örömmel fogadtak. Eleinte nagyon féltem mindentől, de rájöttem, hogy nem bántanak, sőt, szeretve vagyok, ezért lassacskán megbarátkoztam velük. Most már nagyjából tudom, hogy mit szabad itthon és mit nem, Anyáék szerint elég nagylány vagyok már, hogy a szabályokat be is tartsam, de én imádok rosszalkodni, azt hiszem ez a hobbim:).

Lássuk be, a legtöbb dolog addig érdekes, amíg meg van tiltva. Például eleinte nem mehettem be az ágy és a szekrény közé, pedig az tök jó hely... De Apa mindig kivarázsolt onnan, mert azt hitték, hogy megrágom a kábeleket. Nem tudom miért gondolták...olyat sose csináltam. Na jó, bevallom, egyszer kétszer megvizsgáltam, hogy ehető-e, de szerintem nem finom. Mostanában beengednek oda, mert felpakolták az összes vezetéket, de így nem is olyan izgalmas... Semmi kihívás. Úgyhogy a kaland kedvéért mindig kitalálok valamit, amire nem számítanak, így ők sem unatkoznak, meg én sem.:)